5 grudnia 2014

Bobini - szampon i płyn do kąpieli

Nigdy nie używam produktów przeznaczonych dla dzieci, jednak niedawno skusiłam się na szampon Bobini. Jeśli jesteście go ciekawi zapraszam do czytania recenzji :)



Od producenta


Delikatny kosmetyk dla dzieci. Łagodnie myje i pielęgnuje ciało oraz włosy. Zawiera mleczko owsiane, które łagodzi podrażnienia i wzmacnia strukturę lipidową skóry. Ułatwia rozczesywanie włosów i nie szczypie w oczy. Dzięki pH neutralnemu dla skóry, nie narusza jej bariery ochronnej. Produkt przebadany dermatologicznie.

Cena i dostępność: ok. 7 zł za 400 ml, drogerie.

Moja opinia


Opakowanie jest poręczne i bardzo ładne. Bez problemu można je otworzyć, natomiast w podróż proponuję bardzo dobrze je zabezpieczyć. Pod naciskiem niestety szampon się otworzył i wylał. Ma śliczny, świeży, owocowy zapach, który nie utrzymuje się na włosach. Konsystencja jest lejąca, dzięki czemu dobrze rozprowadza się i świetnie się pieni. Szampon dobrze oczyszcza, jednak plącze włosy, więc bez odżywki ani rusz. Po umyciu są one przyjemne w dotyku oraz puszyste. Z natury moje włosy są lekko kręcone a dzięki temu szamponowi zdecydowanie lepiej się układają. Nigdy mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Nie używam go jako płynu do kąpieli, więc ocena dotyczy produktu do włosów. 


Moja ocena: 4/5 
Lubicie produkty dla dzieci? 
Zapraszam do obserwacji bloga :)

15 komentarzy:

  1. Mam teraz szampon dla dzieci :D Nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie szampony dla dzieci, ale poplątane po nich włosy doprowadzają mnie do szału :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byłam mała używałam tego szamponu i go uwielbiałam!! :D
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie powróciły moje wspomnienia z dzieciństwa ;) pamiętam, że właśnie kosmetyków z tej firmy używałam niestety teraz nie używam już szamponów dla dzieci bo nie za dobrze działają na moje włosy ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię oliwki dla dzieci. Pamiętam ten szampon z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak u komentującej poprzedniczki powróciły moje wspomnienia z dzieciństwa uwielbiałam te szampony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam produktów przeznaczonych dla dzieci, ale ten mnie zainteresował.Może wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiałam produkty dla dzieci, są delikatne :)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak moja młodsza siostra takie kupuje o różnych zapachach aż ma się ochotę zjeść xddd. Włosy są po tym mięciutkie ale za bardzo... Wole bardziej szampony nie dla dzieci ten użyłem bo mój się aktualnie skończył xd. Pozdrawiam
    Http://niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam ostatnio mojej córeczce:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  11. chrześniaczek mojego chłopaka używa kosmetyków bobini:D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak byłam młodsza to używałam tego szamponu ;) cudownie pachnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć ! ciekawy wpis myślę że tu zaglądne jeszcze nie raz :) jeżeli masz chwilke czasu możesz wpaść do mnie (dopiero zaczynam) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)