5 października 2014

Korektor z Miss Sporty - hit czy kit?

Czy wy też borykacie się codziennie z sińcami pod oczami? A może macie problemy z wypryskami? Bo ja gównie mam problem z tymi pierwszymi. Czy się wyśpię, czy też nie, zawsze są. Dlatego jedynym ratunkiem jest dobry korektor. Niedawno pewien przetestowałam. Jesteście ciekawe mojej opinii? Zapraszam dalej :)


Od producenta
Lekki korektor w płynie, z witaminami E i C (by pielęgnować skórę) Nadaje się zarówno pod oczy jak i do maskowania niedoskonałości cery. Dostępny w dwóch odcieniach (ja mam najjaśniejszy 001 light).

Cena: ok. 10 zł za 6ml

Dostępność: drogerie


 Moja opinia
Korektor zamknięty jest w niewielkiej buteleczce. Łatwo go zaaplikować. Aplikator jest wygodny i miękki. Kolor jest idealny dla mojej cery. Trzeba jednak uważać z nakładaniem, ponieważ można przesadzić, przez co później korektor zbiera się w jednym miejscu (pod oczami najczęściej w zmarszczkach) i niezbyt dobrze to wyglądać. Jeśli chodzi o krycie, to jest ono średnie. Z cieniami pod oczami nawet sobie radzi, ale z wypryskami i zaczerwienieniami już nie bardzo. Trwałość jest taka sobie. Po 5-6 godzinach, praktycznie już go nie ma. Warto też zwrócić uwagę na jego zapach, który mi osobiście się nie podoba. Dziwnie śmierdzi. Nie wiem czy tylko ja na taki trafiłam, czy te korektory tak mają. Ale po nałożeniu zapachu na szczęście nie czuć. 


Moja ocena: 2/5

A wy używałyście kiedyś tego korektora? Jakie są wasze ulubione korektory?

Zapraszam do obserwacji bloga :)



19 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam. Swój mam z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ostatnim czasie żadnego nie używałam, ale właśnie szukam czegoś wartego uwagi. Ogólnie z Miss Sporty nie mam zbyt dobrych doświadczeń, więc nie spieszy mi się do wypróbowania następnych produktów od nich. Dobrze że natrafiłam na Twój post, przynajmniej nic mnie nie podkusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie używałam :) Praktycznie w ogóle nie używam korektorów, chyba że okazyjnie. Wolę zainwestować w bardziej kryjący podkład

    1. Your social media accounts have 400+ followers
    2. Please put our promotion icon/banner on the home page of your blog, and the icon/banner you selected should link to our site
    (tidebuy.com)
    No blog, please come to the third step
    3. Send us your social-media accounts information (links and followers) by mailing to FashionLover@Tidebuy.com. Once approved, you will get free products worth from $20 to $100 Every Month
    4. We may use the images of your post. We may put it on Facebook, or use your photos on our website. If you do not agree, please inform us in advance via email
    5. Note: As different countries may have different custom duty policies, we can't estimate your import duty. You need to send us the custom policy in your country so that we can do something to help you to avoid paying for the tax.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;)
    http://ketejson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam korektora, alw jestm zdziwiona bo Miss Sporty to dobra firma ..:/

    Poklikasz w linki Sheinside ? Serdecznie dziękuje<3 http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/08/jesienny-przeglad-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam ci korektor z Eveline, bo on ma całkiem fajne krycie, jest trochę rozświetlający no i kosztuje około 10zł. ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam go kupić, ale teraz wiem, że nie warto, zainwestuje troszkę więcej w jakiś lepszy :)


    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używalam i chyba nie kupię :)

    Zapraszam na post dotyczący znaczenia wyglądu w XXIw :) będzie mi bardzo milo jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię korektory w tej formie, miałam podobny z eveline ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam :)
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego nie próbowałam, natomiast właśnie testuję korektor z Benefit i sprawdza się bardzo dobrze (ale oczywiście jest droższy).
    http://okaygeomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post^^
    A co do bloga- CUDNY! Szczególnie podoba mi się jego design, jest minimalistyczny ale i jednocześnie oddający każdy detal^^
    Pozazdrościć;) Muszę tu chyba częściej zaglądać, nie chcę niczego ominąć.
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam jakiegoś dobrego korektora :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)