10 września 2014

TAG: Nasza makijażowa historia

Dzisiaj przychodzimy do was z tagiem: nasza makijażowa historia. Zapraszamy do czytania!


1. W jakim wieku zaczęłaś się malować?
P: Od małego lubiłam się malować i podkradałam mamie kosmetyki, ale tak na stałe pierwszego kosmetyku zaczęłam używać w 1 gimnazjum i był to tusz do rzęs. 
K: 11/12 lat.

2. Jak to się zaczęło, że zainteresowałaś się makijażem?
P: Zawsze podobało mi się to, jak moja mama i ciocia malowały się do pracy i podłapałam to od nich.
K: Gdy zauważyłam, że starsze koleżanki zaczęły się malować, sama postanowiłam spróbować i spodobało mi się to.

3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?
P: Nie znalazłam jeszcze takiej marki, z której wszystkie kosmetyki by mi odpowiadały. Każdą lubię za coś innego.
K: Nie mam ulubionej marki, ale często używam kosmetyków firmy Rimmel.

4. Co znaczy dla Ciebie makijaż? 
P: Makijaż jest codzienną rutyną. Pozwala mi poczuć się pewniej i piękniej.
K: Makijaż pozwala mi zniwelować drobne niedoskonałości, dzięki czemu moja twarz wygląda lepiej, a ja wtedy czuje się dobrze.

5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko jeden produkt, co by to było?
P i K: Tusz do rzęs.

6. Co najbardziej lubisz w makijażu? 
P: Lubię to, że mogę zakryć wszystkie niedoskonałości i czuć się pewniej.
K: Na to pytanie odpowiedziałabym tak samo jak na pytanie 4.

7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?
P i K: Uważamy, że tanie nie musi oznaczać złe, a drogie nie zawsze jest dobre.

8. Jaką radę dałabyś początkującym?
P i K: Aby dobrze dobierały podkład i nie przesadzały z różem.

9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś?
P i K: Brwi cienkich jak kreseczka.

10. Co myślisz o makijażowej społeczności na bloggerze?
P i K: Sądzimy, że może się to każdemu przydać, bo kto nie lubi o siebie dbać i poznawać opinii o różnych kosmetykach.

Otagowywujemy każdego kto by chciał zrobić ten tag. Podawajcie linki w komentarzu, jeśli go wykonacie, na pewno zajrzymy i zostawimy ślad po sobie :)

Zapraszamy do obserwacji bloga! 

11 komentarzy:

  1. Ja również zaczęłam się malować w 1 gimnazjum ale była to czarna kredka i to z gazety xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w gimnazjum też zdarzało mi się używać kosmetyków z gazetek :D

      Usuń
  2. Ja się zaczęłam malować gdy miałam z 12-13 lat i ta pasja się powiększa. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 gim. to dla większości dziewczyn taki czas, że zaczynają się malować c;
    pozdrawiam i zapraszam ;'))

    napiszedocb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam moje początki z makijażem... Tragedia - czarna nierówna kreska na dolną linię wodną, później tusz do rzęs :D
    Teraz człowiek by tak z domu nie wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też eksperymentowałam z czarną kredką i wydawało mi się, że to tak pięknie wygląda :) To były czasy! :D

      Usuń
  5. Też nie rozumiem dziewczyn, które mają strasznie cienkie brwi. Nie wygląda to ładnie...

    ITSLONELYTHINGS

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię się malować, ale nie robię tego codziennie :) chcę się jeszcze trochę "oszczędzać" :D
    u mnie nowy post DIY! zapraszam :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię się malować :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe odpowiedzi!
    jeśli możesz to pokilkaj w kliki w poscie u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)