6 września 2014

Śnieżno-biały kolor na paznokciach? Czemu nie!

Ostatnio przeglądając foldery ze zdjęciami napotkałam się na zdjęcia moich paznokci pomalowanych białym lakierem od Wibo. W tym roku biel znów wraca do łask i przeglądając zdjęcia na takich portalach jak, np. Tumblr można napotkać wiele inspiracji, w których ten kolor gra główną rolę. Jesteście ciekawe jak prezentuje się na moich paznokciach? Zapraszam dalej. 

Wibo, Extreme Nails, nr 25


To jest mój pierwszy lakier z tej serii od Wibo i muszę przyznać, że chyba ostatni. Kolory lakierów, aż przyciągają, ale niestety na paznokciach się już tak ładnie nie prezentują. Zacznę od tego, że lakier bardzo smuży. Aby ładnie pokryć całą płytkę paznokcia musiałam nałożyć, aż 3 warstwy. A co za tym idzie, strasznie długo schnie. Ciągle odbijały mi się na nim jakieś ślady, co bardzo mnie denerwowało. Lakier jest bardzo wodnisty, przez co trudno się go rozprowadza. Pędzelek jest dość wygodny i to chyba jeden z niewielu plusów. Co do trwałości trzyma się około 4 dni. Nie wiem jak się sprawdził u innych, ale ja nie jestem zbytnio zadowolona. Co prawda po wyschnięciu ładnie wygląda, ale co z tego, skoro trzeba się namęczyć przy malowaniu. 

A tak się prezentuje na moich paznokciach:


Myślę, że lakier byłby idealny do robienia wzorków na paznokciach. Do pokrycia całej płytki nie polecam. 

Używałyście któregoś lakieru z tej serii? Jak się u was sprawdził?

Zapraszam do obserwacji bloga :)


22 komentarze:

  1. białe paznokcie są piękne, sama właśnie mam <3
    http://lusiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam biały lakier. Podoba mi się na paznokciach :). 3 warstwy to jednak dość dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz cudowne paznokcie i kolor na nich świetnie wygląda :)
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. te lakiery są po prostu najlepsze! :D
    ja mam i z tej kolekcji oraz z letniej, gorąco polecam! :)
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/09/first-week.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tego lakieru, ale po Twojej recenzji chyba go nie kupię :o

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zakochałam się w białych paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam biały lakier na paznokciach, niestety na moich małych płytkach nie prezentuje się zbyt dobrze ;)
    http://potrzebujemyskrzydel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham białe lakiery <3 ;3

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zazwyczaj maluję dwie warstwy :/ zapraszam do mnie, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio mam fioła na punkcie wszystkiego co białe. Paznokcie w tym kolorze to dla mnie coś wspaniałego. Aż zaraz polecę po mój lakier.
    Dodałam blog do obserwowanych.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham białe paznokcie! :D

    Zapraszam do mnie, będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham paznokcie pomalowane na biało ! Piękne masz paznokcie :D
    Zapraszam również do mnie aleksandragiera.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie maluje :)


    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wedlug mnie bialy wygląda fajnie na paznokciach muszę spróbować :)


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda genialnie!

    + chętnie obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielboam biały kolor na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię białe lakiery, akurat z tej serii nie miałam jeszcze żadnego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czytać takie blogi , lakier jest przecudowny :)
    ślicznie wygląda na paznokciach :3
    Obserwuję ;)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Białe paznokcie są boskie! :) fajnie też wyglądają z jakimś ciekawym top coatem, np. z Sally Hansen
    Ja mam biały lakier z Lovely i jestem z niego zadowolona, dwie warstwy wystarczają :)
    http://mishhmashh.blogspot.com/ dopiero zaczynam, ale zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)