1 września 2014

Lirene –GOLDEN CHARM magia złota na skórze

Dzisiaj przychodzę do was z pewnym cudeńkiem. Tak jak ślicznie napisał to producent jest to magia złota na skórze. Jeśli jesteście ciekawi produktu, zapraszam do dalszego czytania :) 

Od producenta:


Balsam Golden Charm jest przeznaczony do każdego typu cery.
Balsam sprawi, że poczujesz prawdziwą magię złotych drobinek, a skóra rozbłyśnie szlachetnym blaskiem złota oraz stanie się miękka w dotyku i jedwabista. Zmysłowy zapach balsamu podkreśli Twoją kobiecość i naturalne piękno.
Zawarta w balsamie złota alga głęboko nawilża skórę oraz pobudza produkcję kolagenu, dzięki czemu na dłużej zatrzymasz młodość. Hialuronian przywraca jędrność, a olej z jojoby odżywia skórę. Balsam sprawi, że stanie się miękka w dotyku i jedwabista.

Skóra po użyciu GOLDEN CHARM:

- rozświetlona 97%
- wygładzona 83%
- nawilżona 76%

Sposób użycia:

Rozprowadź balsam na umytą i ouszoną skórę ciała.

Cena i dostępność: 17 zł za 200 ml, drogerie


Moja opinia:


Golden Charm jest idealny w ciągu dnia. A najlepiej sprawdza się na imprezę, plażę lub spotkanie ze znajomymi. Rozświetla skórę delikatnymi drobinkami złota, nadając ciekawy efekt. Gdy światło na nie pada przepięknie się mienią. Balsam świetnie prezentuje się na szyi, dekolcie, rękach, nogach. Dodatkowo balsam ten nawilża skórę. Ma również ładny, delikatny zapach, który utrzymuje się. Jest bardzo wydajny a cena jest adekwatna do produktu. Konsystencją przypomina żel. Bardzo dobrze rozprowadza się go po ciele. Świetnie się wchłania. 


Ocena: 5/5
Używaliście tego produktu ? 
Zapraszam do obserwacji bloga :)

19 komentarzy:

  1. Drobinki w balsamach lubię tylko latem, więc może za rok się na niego skuszę, skoro taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go gdzieś niedaleko znaleźć!
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam go nigdy ale nie wykluczam że może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam. Może kiedyś go wypróbuję :)

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w nowym poście?
    http://greentea83.blogspot.com/2014/08/school-clothes-proposals.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam tego balsamu, jest świetny i pięknie rozświetla ! :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam tego produktu :)
    skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, ale po twojej recenzji chyba się skuszę :)

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze tego produktu, ale może kiedyś skorzystam :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam go kilka razy i mogłabym go szczerze polecić :)
    Balsam daje jednak delikatne rozświetlenie, a ja poszukiwałam czegoś intensywniejszego na mecze(jestem cheerleaderką) i zakupiłam 'Body Glam' z Eveline. Ten z Lirene jednak lepiej dba o skórę, jest bardziej nawilżona, gładka :) Na lato idealny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam, jednak te drobinki trochę mnie zniechęcają.

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/gold-blue-ice-bucket-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym ,ale ciekawy produkt :) Może wypróbuję

    lucja-d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupię sobie ten balsam na przyszłe wakacje, wygląda znakomicie :D

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie próbowałam tego produktu, ale może kiedyś go przetestuje :D

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ♡ zastanowię się nad zakupem bo lubię taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie stosowałam :/

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli mogę coś poradzić: to czego brakuje mi w tym poście to zdjęcie skóry, na którą został nałożony balsam, bez tego recenzja jest mocno wybrakowana, to jakby opisywać kolor szminki na ustach, można sobie wyobrazić, a w rzeczywistości wygląda inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dziękujemy! :) Następnym razem z pewnością weźmiemy to pod uwagę :)

      Usuń
  17. Ja czaiłam się na srebrny albo na różowy, ale jednak ani tego ani tego nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)