26 czerwca 2014

Garnier Czysta Skóra żel-krem oczyszczający

Dzisiaj przychodzę do was z produktem firmy Garnier Czysta Skóra. Jest to żel-krem oczyszczający, łagodnie odblokowujący pory. Osobiście mam cerę normalną, raczej mało problemową i dla mnie ten produkt jest jak najbardziej odpowiedni.


Od producenta:

Czy Żel-krem oczyszczający Garnier Czysta Skóra jest stworzony dla mnie?
Tak, jeśli Twoja skóra jest narażona na występowanie niedoskonałości (zaskórniki, nadmiar sebum, rozszerzone pory) oraz jest podatna na podrażnienia, ściąganie się. Jest to idealny produkt do dogłębnego oczyszczania skóry bez jej podrażnienia.

Czym się wyróżnia?
Jego antybakteryjna formuła wzbogacona w mineralny cynk, znany ze swoich właściwości regulujących produkcję sebum, dogłębnie eliminuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum, które mogą zatykać pory i powodować powstawanie niedoskonałości.
Jego kremowa i nietłusta konsystencja z ekstraktem z aloesu łagodnie oczyszcza, koi wrażliwą skórę i zapewnia jej poczucie komfortu.

Garnier Skin Naturals to: 
  • Pierwszeństwo dla naturalnych składników aktywnych, pozyskiwanych dzięki metodom, które zapewniają ich jakość i czystość.
  • Kosmetyki testowane dermatologiczne, aby zapewnić tolerancję dla skóry.


  Cena i dostępność: ok.13 zł za 150 ml, drogerie.

Moja opinia:


Produkt jest zamknięty w dość dużej, plastikowej tubie o pojemności 150 ml, która jest porządnie wykonana oraz ładnie prezentuje się na półkach sklepowych, przez co przyciąga wzrok.










Konsystencja jest kremowa, biała oraz delikatna. Jest za to nieco za płynna. Spływa z dłoni oraz dość trudno się ją rozprowadza. Natomiast już niewielka ilość produktu dobrze się pieni. Zapach jest świeży, delikatny oraz orzeźwiający. Przypomina ogórka, którym po myciu pachnie cała łazienka.





Produkt jest bardzo łagodny i fajnie odświeża skórę. Twarz po zastosowaniu produktu jest gładka i lekko napięta. Nie zapycha, ani nie podrażnia. Niestety przy dłuższym stosowaniu może wysuszyć skórę, więc warto raz na jakiś czas skorzystać z kremu nawilżającego.

Osobiście, używam go codziennie, aby całkowicie pozbyć się resztek makijażu, z którymi produkt ten radzi sobie świetnie. Dodatkowo matuje skórę.

Po stosowaniu zauważyłam, że nie powstają nowe wypryski. Jednak, ja nigdy nie miałam większego problemu z niedoskonałościami i uważam, że dla osób borykającymi się z tym problemem byłby za słaby. Produkt jest wydajny, starcza na około 3 miesiące.

Ocena: 4/5
A wy używaliście go? Może macie sprawdzone inne żele oczyszczające?

Zapraszam do obserwacji :)



12 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam ale chętnie wypróbuję. Wydajność świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go, oceniam jako 5/5 :)
    Mogłabyś poklikać w linki sheinside? byłabym wdzięczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przetestuję go :)
    Zapraszam na mojego bloga :*
    http://crazysuzii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny żel- polecam! :-)
    Może obserwacja? ja już i zapraszam:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tego produktu, na co dzień stosuję żel oczyszczający z Avon'u ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go nie raz, niedawno mi się skończył i muszę skoczyć po niego znowu ! Jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go,chociaż wiele razy zamierzałam go kupić,zawsze brakowało mi kasy albo poprostu nie miałam czasu! :D
    Chyba się na niego skuszę,mam problemową skórę więc wypróbuję go i zobaczę czy nadaje się również do twarzy z niedoskonałościami! :D

    wiska-faashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry i przydatny żel , używam go od już z 3 miesiace i daje się we znaki:>

    Było by mi miło gdybyś odwiedziła :)
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze okazji go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uzywam polecam wszystkim ;p

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)