23 września 2015

Lovely - Gloss Like Gel

Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem od firmy Lovely. Jest to lakier o formule imitującej lakier żelowy. W mało letnim kolorku, ale coraz bliżej do jesieni, więc nada się idealnie :) Zapraszam do recenzji.

Lovely, Gloss like gel


Opis produktu 

Olśniewające lakiery o formule imitującej lakier żelowy. Formuła oddaje głębie koloru nadając manicure niezwykłej intensywności.
Kolekcja zawiera największe hity kolorystyczne sezonu - soczyste odcienie lata i wiosny zamknięte w stylowej buteleczce.
Szeroki pędzelek w lakierze pozwala na dokładne pokrycie płytki już po pierwszej aplikacji!

Cena i dostępność: ok. 5-6 zł, dostępny w drogeriach (m.in. w Rossmannie)



Moja opinia

Zacznę od tego, że lakier rzeczywiście przypomina trochę paznokcie żelowe. Dobrze się rozprowadza. Zawsze nakładam dwie warstwy, ponieważ są małe prześwity. Zadziwiająco szybko schnie. Efekt końcowy jest bardzo ładny. Paznokcie się błyszczą, w dotyku przypominają żele. Kolor intensywny, wyrazisty. Taki, jakie lubię najbardziej. Trzyma się około 3 dni. Łatwo się zmywa. Jestem z niego zadowolona. Chociaż trwałość mogłaby być trochę dłuższa. 

Moja ocena: 4/5

Używałyście go kiedyś? Jak Wam się podoba? 

8 komentarzy:

  1. dziekuje za skomentowanie mojego bloga, twój blog jest świetny,

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy dni to tak średniawo, ale kolor fajny.
    Ja ostatnio maluję paznokcie przeźroczystą odżywką i tyle. Nie mam ostatnio siły patrzeć na odpryski. A taki ostatnio mój bunt:D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor ma ten lakier ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolorek, idealny na tę porę roku :)
    ob/obs? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    http://witajwmoimiswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam ale ma śliczny kolorek :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego lakieru, ale na pewno skorzystam z twojej opinii. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się fajny!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)