14 września 2015

#8 Od kuchni - omlet z płatkami oraz miodem

Zawsze przed wyjściem do szkoły staram się jeść coś pełnowartościowego, co da mi energię na cały dzień, jednak zazwyczaj takie dania zabierają dużo czasu. Ostatnio zaczęłam robić omlet, który zajmuje w kuchni dosłownie 2 minuty, ponieważ wystarczy zmieszać składniki i przelać je na patelnię.


Składniki:


      · łyżka mąki np. orkiszowej;
      · 2 jajka;
      · 3 łyżki płatków np. owsianych;
      · miód według uznania;
      · dodatki np. rodzynki, orzechy, żurawina;
      · jeden banan do położenia na górę omleta;
      · można dodać również np. siemię lniane.


Przygotowanie:




  1. Wbić jajka do miski i ubić je z łyżką mąki.
  2. Do mieszanki dodać płatki, miód oraz dodatki.
  3. Na patelni rozpuścić smalec lub np. olej kokosowy.
  4. Przelać mieszankę na patelnię i manewrować nią tak, aby omlet równo rozlał się po powierzchni.
  5. Gdy zarumieni się już z jednej strony, za pomocą talerza przerzucić go na drugą stronę.
  6. Po chwili zdjąć omleta z patelni.
  7. Ułożyć na nim banana lub inne dodatki i posypać siemię lnianym.  
Jeśli chcecie, aby Wasz omlet był puszysty, możecie na samym początku w osobnej misce ubić białka na sztywną pianę, a do żółtek dodać resztę składników. Następnie przelać mieszankę do pierwszej miski i wymieszać. Dalej postępować jak w punktach: 4,5,6,7.


Macie jakieś szybie i proste do wykonania przepisy, które idealnie sprawdzą się na śniadanie? :)

Pomożesz i klikniesz? KLIK
 Napisz w komentarzu, a na pewno się odwdzięczymy :) 

Facebook: KLIK
Ask: KLIK

 

10 komentarzy:

  1. Dzisiaj zrobię na kolacje:-D wygląda pysznie!! Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm! ale smakowity <3 muszę spróbować :)

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem co zjem jutro na śniadanie :D
    Wygląda pysznie :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzis jadłam owsiankę, też szybko się robi ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. MIODOWY OMLET? SZOK! musze spróbowac!!! na pewno bedzie smaczny <3 SZOK! juz cie kocham!


    http://alexwberry.blogspot.com/ u mnie nowy post ,, kilka slow ode mnie | o blogu| nadchodzi zima| '' goraco zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi się wydaję, że spróbuję haha
    Całuję, drvska
    drvska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełen wypas ten omlet i te dodatki ummm:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam kolejny pomysł na śniadania ;)
    po klikałam ale chyba trochę za późno 2.86 $

    zapraszam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)