13 sierpnia 2015

Nowość na blogu

Dzisiaj przychodzimy do Was z wish list ze sklepu Dresslink. Firma ta sprzedaje różnorodny asortyment, poczynając od ubrań, kończąc na kosmetykach i zabawkach dla dzieci. Niedawno odezwali się do nas z propozycją współpracy. Przez kilka dni zastanawiałyśmy się nad nią i doszłyśmy do wniosku, że firma ta ma bardzo ciekawy asortyment w bardzo dobrych cenach.  Dodatkowo w ostatnim czasie kilka osób prosiło o posty z ubraniami. Stwierdziłyśmy, że to może być szansa dla rozwinięcia tematyki bloga. Jeśli chcecie pomóc nam w jego rozwoju to bardzo prosimy o klikanie w linki i baner kierujące na stronę Dresslink.

SUKIENKI



                               KLIK                                        KLIK                                     KLIK

SZORTY  


                             KLIK                                          KLIK                                      KLIK

PŁASZCZE

                      KLIK                                                 KLIK                                        KLIK

STROJE KĄPIELOWE 


 
                     KLIK                                                   KLIK                                        KLIK

AKCESORIA



                        KLIK                                             KLIK                                               KLIK

TORBY


                       KLIK                                                KLIK                                           KLIK


Bardzo prosimy o klikanie w banery oraz w linki umieszczone pod ubraniami i akcesoriami. Jeżeli ktoś chce abyśmy się odwdzięczyły niech napisze w komentarzu, które rzeczy mu się podobają oraz ile razy kliknął. 


19 komentarzy:

  1. oczywiście poklikałem w linki :)
    miłego dnia!

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy ;)
    Poklikałam w linki ^^
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, faktycznie oferta Dresslink jest super. Dużo fajnych rzeczy i te ceny :) Byłoby super gdyście przedstawiały wybrane przez siebie propozycje np. coś w stylu TOP 10

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy poklikałam ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne rzeczy wybrałyście :) poklikałam :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  6. Super płaszcze, chociaż jeszcze lato trwa to ja już myślę jaki wybiorę tego roku ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknięte wszystkie :D
    Ładne rzeczy :)
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie czekam na paczuszkę od nich. Mają świetne ubrania. Poklikałam.
    Zapraszam do mnie.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie poklikane ;) !
    troche tego wybrałyście hehe ;D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam. Wybrałaś fantastyczne rzeczy
    Podaję ceny z pierwszego rzędu 1. 7,84 2. 9,19 3. 5,99

    Zapraszam do mnie również staram się o współpracę,będę wdzięczna za poklikanie w postach. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/wspopraca_13.html

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny wpis ♥

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście?
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ciuszki, masz świetny gust :D
    Już klikam :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. PIĘKNE UBRANIA! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy ma ten sklep! Poklikałam we wszystkie możliwe linki :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko poklikane :) Dziękuję za odwiedziny u mnie i kliknięcia w poście dotyczącym DRESSGAL.

    A najbardziej wpadły mi w oko sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam,proszę o rewanż u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam w 12 linków, powodzenia i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne ciuchy, kliknęłam ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. poklikałam, a stroje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)