19 lipca 2015

Ziaja - krem liście zielonej oliwki, SPF 20

Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu nawilżającego z SPF 20. W okresie lata trzeba pamiętać o zabezpieczeniu twarzy przed słońcem. Zapraszam do recenzji. 

Ziaja - liście zielonej oliwki, SPF 20 ochrona średnia


Od producenta

Lekki, nietłusty krem z esencją z liści zielonej oliwki. Zapewnia prawidłowe nawilżenie, ochronę i regenerację. Idealny na każdą pogodę, dla każdego rodzaju skóry, w każdym wieku. Liście zielonej oliwki - odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody. System nowoczesnych filtrów UV - chroni przed podrażnieniami słonecznymi. Emolienty i witaminy - zmiękczają naskóre i wygładzają drobne zmarszczki. 

Cena i dostępność: ok. 8 zł za 50 ml, drogerie (m.in. Rossmann)


Moja opinia

Krem zamknięty jest w niewielkiej tubce, która zmieści się bez problemu w naszej torebce. Ma delikatny, świeży zapach, który ulatnia się na skórze. Nie jest tłusty. Ma bardzo fajną konsystencję, która dość szybo się wchłania. Daje skórze nawilżenie i regenerację. W dodatku chroni przed słońcem. Bardzo fajny kremik, za niewielką cenę. Nie trzeba go dużo, aby pokryć całą twarz. Starcza na długo, jak na taką małą tubkę. Świetnie nadaje się na dzień, jak i na noc.

Moja ocena: 4.5/5

Używałyście go kiedyś? Jakie kremy na lato polecacie?


25 komentarzy:

  1. Ja zawsze używam kremu oliwkowego i polecam :D
    Nie używałam, ale kusi mnie spróbować :D
    http://beautifulislifee.blogspot.com/
    nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. W chwili obecnej używam Nivea Care, jestem z niego zadowolona. Szybko się wchłania, nawilża. Muszę kiedyś spróbować tego z Ziaji, lubię tę firmę.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tylko SPF20 :(
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na plażę może i się nie nada, ale na miasto i inne wypady jest dobry :)

      Usuń
  4. Tak, chętnie bym go używała! ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam, ale chętnie się na niego skuszę :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy go nie używałam :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę po niego sięgnąć, bo bez spf nie ruszam się z domu a pamiętanie o ty aby sie posmarować 30min przed makijażem i 20 przed kremem jest uciążliwe :D Uwielbiam maseczki z tej serii :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, jak widzę że to Ziaja, od razu buzia się uśmiecha, uwielbiam tę firmę :D o kremie nie słyszałam, aż dziwne :/
    Na pewno przetestuję, zwłaszcza że nie jest drogi <3

    btw, zapraszam do siebie, mój blog jest nowy i bardzo zalezy mi na komentarzach i obserwacji :3
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę go wypróbować! Uwielbiam kosmetyki z tej firmy, więc powinien być oki ^^
    Zapraszam do mnie, świeży start
    Przemyślenia Arbuza

    OdpowiedzUsuń
  11. ja go lubie :)
    poklikasz ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam tego kremu, ale nie ukrywam, że przydałoby mi się coś takiego i skoro ten produkt się sprawdza, to będę musiała po niego sięgnąć :) lubię produkty firmy ziaja, więc chyba się skuszę, pozdrawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam produkty z ziaji ! <3
    cena super a produkty tez niczego sobie .


    www.konieczkoo.blogspot.com Zapraszam do mnie na bloga !
    przepisy fit , moja metamorfoza i wiele wskazowek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt . Używałam już kremu oliwkowego,ale nie z tej firmy :)

    Zapraszam w wolne chwili http://adtadtadta.blogspot.com/
    obs=obs zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pare produktów z Ziaji ale tego nie ;)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. przydałby mi się taki krem ;)
    pozdrawiam, Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałaś czegoś oprócz pasty z liściami Manuka? Przed chwilą znalazłam twój blog i jeszcze się nie rozgościłam, więc pytam.

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelu oczyszczającego do mycia twarzy. Niedługo pojawi się jego dokładna recenzja, ale mogę zdradzić, że jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
    2. Ja również go używam i też mam oni takie zdanie. ;)

      Veronica Memories- Klik

      Usuń
  18. Ja w mojej letniej kosmetyczce mam bardzo podobny krem też z ziaji, nie pamiętam dokładnej nazwy, ale jest bardzo podobny do tego i też się świetnie sprawdza :*

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i cudna recenzja ♥. Ja osobiście nigdy nie używałam tego kremu, ale niedawno miałam maseczkę z tej samej firmy oraz na bazie tego samego składnika :). Ogólnie to dobry produkt, ale spotykałam lepsze. Według mnie najlepszymi kosmetykami na lato są te z linii SunCare :3. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :) zapraszam do mnie :) http://olivjebyoliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)