31 lipca 2015

#1 Zakupowo

Ostatnio wzięłam notatnik i zaczęłam planować wydatki na najbliższy miesiąc. Wpadłam na pomysł, żeby zrobić tutaj, znaną Wam już z innych blogów, wish list. Będziecie mogły mi doradzić czy daną rzecz warto kupić albo coś mi polecicie. Może pomoże to też którejś z Was. Myślę, że kobiety powinny sobie w takich sprawach pomagać. Zapraszam do przeglądu :)


1. Puder w kompakcie, Synergen - od dawna mi się marzy, a wiele osób go poleca. Cena nie jest wysoka, więc warto zaryzykować. 
2. Eveline, Volume Celebrity - tusz nie tylko wydłuża, ale też pogrubia rzęsy. Widziałam efekt na zdjęciach u wielu dziewczyn i bardzo mi się spodobał. Muszę go koniecznie wypróbować.
3. Gumki do włosów - wiele osób poleca te "silikonowe" gumki. Podobno nie niszczą włosów. Ostatnio widziałam takie w Rossmannie.
4. Korektor, Caterine - zachęciła mnie do jego zakupu przyjaciółka. Podpatrzyłam go u niej i chyba się skuszę.
5. Konturówka do ust, Essence - upatrzyłam je u kilku blogerek. Ślicznie się prezentowały, w dodatku są niedrogie.
6. Balsam do ust - nie mam pojęcia jaki tym razem wybrać. Może mi jakiś polecicie?
7. Nivea, balsam do ciała - używała go któraś z Was? Polecicie? A może jakiś inny mi doradzicie?
8. Garnier, krem BB - potrzebuję jakiegoś lekkiego kremu BB. Któraś z Was używała tego? Albo poleci jakiś inny?
9. Pędzelek do korektora - przyda się do korektora z Caterine.

Używałyście którejś z tych rzeczy? Napiszcie czy mi polecacie. 
A co jest na Waszej wish list? 



9 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o balsamy do ust to polecam masełko z Nivea. Ja obecnie posiadam takie o zapachu wanilii, jest super! :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar kupić korektor Catrice. A te gumki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gumki są niezastąpione!! haha :-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor z Catrice jest super. Nie potrzeba do niego pędzelka, fajnie rozprowadza się palcem :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z balsamów do ust polecam masełko malinowe z Bielendy :D cudnie pachnie, nawilża i smakuje, haha.
    Co do kremu BB z Garniera to ten na zdjęciu jest dobry dla osób, którym twarz się nie świeci. Jeśli masz skórę mieszaną lub tłustą to polecam drugą wersję w wyższym opakowaniu. Leciutko matuje skórę i lepiej kryje niedoskonałości (w większości przypadków) :)

    yariin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten puder jest świetny *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo mam takie gumki do włosów :D ♥
    Świetna lista :D KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna lista xx

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O właśnie też muszę kupić te gumki :)
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)