19 czerwca 2015

Rexona women Biorythm - antiperspirant 48H

Nigdy wcześniej nie miałam okazji testować antyperspirantów w areozolu, ponieważ do tej pory używałam jedynie tych w kulce. Skuszona aktualną promocją w jednej z drogerii, zdecydowałam się na zakup. Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdził się u mnie ten produkt, zapraszam do rozwinięcia.


Od producenta:


Sposób użycia: rozpylać z odległości 15 cm wyłącznie na skórę pod pachami. Nie rozpylać na ubranie. Przed użyciem wstrząsnąć. Używać tylko zgodnie z przeznaczeniem. Nie rozpylać w pobliżu oczu i twarzy oraz na uszkodzony i podrażniony naskórek.


Cena i dostępność: ok. 9 zł za 150 ml, drogerie


Moja opinia:


Opakowanie produktu jest ładne i poręczne. Dużym plusem jest blokada z tyłu buteleczki, dzięki czemu zawsze możemy zabrać ją ze sobą bez obawy o to, że niechcący rozpyli nam się w walizce. Antyperspirant przyjemnie, kwiatowo pachnie. Nie kłóci się z perfumami. Nie zapewnia 100% suchości, ale uważam, że i tak dobrze działa. Skutecznie chroni przed nieprzyjemnym zapachem. Na pewno nie zapewnia ochrony na 48h, a nawet na 24. Nigdy mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Antypersirant nie zostawia dużo nalotu, jednak należy uważać przy ciemnych ubraniach. Najlepiej po aplikacji odczekać chwilę i dopiero założyć ubranie. Jest dosyć wydajny, łatwo dostępny i w przystępnej cenie.

Moja ocena: 3.5/5
Jakie są wasze ulubieńce wśród antyperspirantów?
Zapraszam do obserwacji bloga :)

13 komentarzy:

  1. Lubię rexonę, ale wersję w kulce, bo jest bardziej wydajna :)

    Nowy post- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go kiedyś, nawet dobrze się sprawdzał, szkoda tylko że zostawiał biały nalot i brudził ciemne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zwolenniczką antyperspirantów z Garniera, ale może kiedyś wypróbuję ten z Rexony! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze używam antyperspirantów w kulce lub sztyfcie, najczęściej z Lady Speed Stick bo jeden z zapachów pasuje do moich perfum :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Antyperspiranty z Rexony niezbyt przypadły mi do gustu. W chwili obecnej używam Dove, ale nadal jestem w trakcie poszukiwań swojego ulubieńca :)

    Pozdrawiam!
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię antyperspiranty rexonę :)
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post as always! Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za antyperspirantami z Rexony, najbardziej lubię te z Addidasa i Dove. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam go teraz i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Ci z Garniera, są najlepsze :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę antyperspiranty z adidas'a, ale z rexony też często używam:)

    Pozdrawiamy:*
    ♡Twins life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)