22 czerwca 2015

Podkład kryjący, Eveline Cosmetics

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją podkładu kryjącego, który udało mi się kupić na promocji -49% w Rossmannie. Zapraszam do mojej recenzji.

Eveline Cosmetics, Cover Sensation, długotrwały podkład kryjący


Od producenta
Cover Sensation to długotrwały podkład zapewniający efekt mocnego krycia bez efektu maski. Idealnie dobrana mieszanka polimerów i pigmentów pokrytych silikonem sprawia, że podkład jest prawie nieodczuwalny na twarzy. Kremowa, gęsta formuła fluidu idealnie dopasowuje się do cery, dając efekt kaszmirowego wykończenia makijażu. Kompleks roślinnych komórek macierzystych PhytoCellTec™ odżywia, wygładza i wyrównuje cerę. 

Cena i dostępność: ok. 20 zł, dostępny w Rossmannie i innych drogeriach


 Moja opinia
Podkład zamknięty jest w szklanej buteleczce z pompką, która ułatwia wydobycie produktu. Szklana butelka może być trochę niewygodna, zwłaszcza w podróżach. Po naciśnięciu pompki wylatuje odpowiednia ilość podkładu. Na pewno nie wylewa się go za dużo, więc za to duży plus.
 

Jeśli chodzi o sam podkład to zacznę może od jego zapachu. Jest on bardzo nieprzyjemny, ciężko opisać co mi przypomina, ale początkowo myślałam, że z produktem jest coś nie tak. Na szczęście z czasem się ulatnia i nie jest wyczuwalny. Kolor podkładu to 101 ivory. Nie wiem czy jest jaśniejszy. Odcień nie wpada ani w róż ani w żółć. Jest bardzo jasny, idealny dla mojej cery. To co mnie zaskoczyło to konsystencja. Nigdy nie spotkałam się z tak gęstym podkładem. Jednak producent o tym wspomniał, więc nie można mu nic zarzucić. Troszkę ciężko się go rozprowadza, ale ładnie dopasowuje się do cery. Nie pozostawia efektu maski. Wygląda bardzo naturalnie. Nie polecam go na pewno osobom ze skórą suchą, ponieważ może podkreślać suche skórki. Jeśli chodzi o najważniejsze, czyli o krycie to sprawdza się dość dobrze. Moja twarz nie wymaga szczególnego krycia, ponieważ z natury jest gładka, bezproblemowa, wypryski zdarzają się bardzo rzadko, więc jak dla mnie pod tym względem jest idealny. Wyrównuje koloryt. Zakrywa drobne zaczerwienienia. Nie wiem natomiast jakby się sprawdził z bardziej problemową cerą, ale myślę że by sobie poradził.


Podkład mogę polecić osobom ze skórą normalną i tłustą. Sama być może jeszcze go kiedyś kupię. I zapomniałam o najważniejszym. Podkład utrzymuje się na twarzy przez cały dzień. Jednak po całym dniu nie jest na pewno w takim stanie, jak od razu po nałożeniu, trochę się ściera. Wydajność też jest całkiem ok.

Moja ocena: 4/5

Używałyście kiedyś tego podkładu? Co o nim sądzicie?



19 komentarzy:

  1. Nigdy o nim nie słyszałam. Tak sobie myślę czy się skusisz czy nie :) Cena jest sama w sobie dobra tylko martwi mnie ten zapach o którym wspomniałaś i konsystencja, hmmmm.. Jeszcze pomyślę :) A w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również pierwszy raz słyszę o tym podkładzie ale chyba zaryzykuję. Mam dosyć jasną cerę i bardzo trudno znaleźć odpowiedni podkład ;/ Ten zapach już przeżyję najważniejsze żeby dobrze krył :D
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wpis zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://cousinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze o nim nie słyszałam,jednak lubię takie nowinki,tym bardziej że eveline nie jest drogą firmą.Sama ostatnio także kupiłam puder i jak na swoją cenę,akurat po przecenie 20 zł, idealnie się sprawdza,ładnie matuje,skóra się nie świeci,dosyć długo się trzyma,także git.Na pewno zasięgnę po ten fluid,bo jestem bardzo zaciekawiona :) Pozdrawiam
    http://kajusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na konsystencję, to wydaje mi się, że właśnie podobną tak gęstą ma podkład z Revlonu, którego ja używam :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tym podkładzie. Posiadam cerę problemową, ale na dzień dzisiejszy używam kremu bb z Maybelline. Na razie chyba nie będę obciążać skóry podkładami. Może w przyszłości ten podkład wpadnie w moje ręce :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji go używać, mam swoje ulubione sprawdzone kosmetyki, ale kto wie, może kiedyś kto przetestuję :)

    Zapraszam do mnie, postanowiłam zacząć od nowa. Może tak obserwacja? O ile spodoba Ci się u mnie i zechcesz zostać na dłużej. ♥

    http://angelika-malinowska.blogspot.com/2015/06/powracam.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie używałam ale w sumie mogłabym go wypróbowac sama :)

    W wolnej chwili zapraszam do mojej przyjaciółki!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie używałam tego podkładu, aktualnie mam fluid z Lirene i również nie narzekam :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o nim :) ta gęstość jakoś mnie razi, ale może kiedyś dam mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam go ani nigdzie nie widziałam,ale fajna recenzja! ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tę firmy, ale fluidów nigdy nie miałam :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Z racji, że już koniec roku to chciałabym Ci życzyć kochana najlepszych wakacji na świecie, super wyjazdów, miliona wspomnień, dużo nowych przyjaciół i żebyś zapamiętała je do końca życia. Buziaczki. :*


    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tego podkladu :(
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/zielono-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna recenzja :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. po Twojej recenzji mam ochotę go wypróbować :)
    oby więcej takich postów !

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)