17 października 2014

Farmona - Tutti Frutti, Peeling do ciała

Jeśli lubicie peelingi, a najbardziej „ostre zdzieraki” to produkt firmy Farmona będzie dla was idealny. Zapraszam do czytania recenzji. 



Od producenta


Orzeźwiająca jeżyna i słodka, soczysta malina wraz z zawartymi w olejku fitoendorfinami – cząsteczkami szczęścia, szybko przywracają siły, doskonały nastrój i chęć do działania.
Gruboziarnisty peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawia mikrokrążenie i pobudza skórę do odnowy. Ciało zostaje idealnie oczyszczone, wygładzone i aksamitnie miękkie w dotyku. 
Sposób użycia: Niewielką ilość nanieść na wilgotną skórę, delikatnie masować, spłukać. Stosować 1-2 razy w tygodniu

Cena i dostępność: ok. 5 zł za 120 ml, drogerie


Moja opinia


Opakowanie jest bardzo poręczne i bardzo przyjemne dla oka. Buteleczka jest półprzezroczysta, dzięki czemu widać ile produktu jeszcze zostało. Jedynym minusem jest twardość plastiku, z którego wykonane jest opakowanie, ponieważ trudno wydobyć produkt ze środka. Zapach maliny połączonej z jeżyną jest obłędny. Można go wąchać i wąchać, ale niestety na ciele nie utrzymuje się. Warto również powiedzieć o pięknym niebieskim kolorze peelingu, który zawiera w sobie ciemniejsze granulki. Drobinki są bardzo ostre i jest ich naprawdę dużo. Po wykonaniu peelingu skóra jest oczyszczona i miła w dotyku. Nigdy nie podrażnił, nie uczulił ani nie wysuszył. Taka buteleczka starcza na około 4-5 użyć. Uważam, że pojemność 120 ml jest idealna na podróż, jednak ja do stosowania w domu zaopatrzę się w większe opakowanie. 



Moja ocena: 4.5/5 

Lubicie te peelingi, a może polecacie jakieś inne? 
Zapraszam do obserwacji bloga :)





19 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować! :) Peelingi lubię chyba wszystkie co ładnie pachną i dobrze działają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jak kosmetyki ładnie pachną, więc może się kiedyś na niego skuszę :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze ;)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam peelingów :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. testowałam masło do ciała te firmy, właśnie o zapach malina i jeżyna i zapach jest niesamowity, szkoda tylko , że nie utrzymuje się na skórze . Następnym razem kupię też peeling ;)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wypróbuję go:)
    http://ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam trochę o tym produkcie i chyba zdecyduje się go kupić.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie uzywalam tego peelingu jeszcze lecz na pewno go wyprobuje!

    Pozdrawiam ♥nakioo blog - kllik!
    (zapraszam do konkursu do mnie na blogu!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kosmetyki. Tego jeszcze nie miałam okazji wypróbować, więc chyba czas ;)

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie do wypróbowania tego peelingu :)

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zachęcam do obserwowania i komentowania :)

    http://domi-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam już ten produkt i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    Zapraszam również serdecznie do wzięcia udziału w moim konkursie (do wygrania mnóstwo kosmetyków) ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/2014/09/kosmetyki-zgarniamy_21.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość często używam peelingu, ponieważ mam obsesję na punkcie dbania o siebie :3.
    Bardzo fajnie, że zrobiłaś taką recenzję :). Świetny blog ♥. Pozdrawiam i obserwuję!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nigdy jeszcze nie używałam peedingu, ale na pewno kiedyś spróbuje, zawsze trafiałam na jakies za 20 zł i małym opakowaniu, a ta firma jest super, koleżance kupiłam z tej firmy masło do ciała i cos tam jescze było

    http://dorothy-dorothy001.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a jeżeli nie to tez możesz zaobserwować

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam je , teraz mam truskawkowy <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)