24 lipca 2014

Podkład So Matte Perfect Stay firmy Miss Sporty

Dzisiaj chcę was zapoznać z podkładem So Matte Perfect Stay firmy Miss Sporty.

Od producenta: 

Podkład So Matte Perfect Stay zapewnia nieskazitelną, zdrowo wyglądającą cerę. Trwały aż do 16 godzin. Kontroluje wydzielanie sebum, zapewnia matowy efekt by wyglądać świeżo przez 14 godzin. Lekka formuła nie zatyka porów i pozwala skórze oddychać. Nie ściera się, nie brudzi ubrań. Pozostawia skórę gładką i miękką. Wzbogacony w witaminy A, C, E i antyoksydanty by chronić skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Perfekcyjnie ujednolicona skóra bez względu na okoliczności w każdym momencie, przez cały dzień. Dla twojego typu skóry. Testowany dermatologicznie. 

Cena i dostępność: 16zł / 27.3 ml, drogerie

Moja opinia:

Podkład dostajemy w poręcznej buteleczce z pompką i tłokiem, który jest super rozwiązaniem, ponieważ produkt wyciskamy do samego końca. Dzięki temu jest on bardzo wydajny. Dobrze rozprowadza się na buzi, nie pozostawia smug. Ma dobrą konsystencje, która nie spływa. Krycie jest naprawdę dobre, a koloryt skóry wyrównany. Zakrywa większość niedoskonałości. Niestety nie matuje skóry. Nawet z pudrem matującym cera przetrwa około 4 godziny w macie, a nie jak zapewnia producent 14. Nie uczula, nie zapycha ani nie powoduje przykrych skutków ubocznych. 




Na pewno jeszcze jedną jego zaletą jest kolor. Mam najjaśniejszy, czyli 001 lvory. Jest dla mnie trochę za ciemny, jednak w połączeniu z pudrem staje się idealny. 












            Ocena: 3.5/5

Używałyście tego podkładu? Może możecie mi polecić jakiś jasny, mocno kryjący oraz matujący podkład w przystępnej cenie? 

Zapraszam do obserwacji bloga :)


19 komentarzy:

  1. Świetna recenzja ! <3
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam :).
    Ja mam na razie zapas podkładu Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam rimmel stay matte jak dla mnie idealny ;)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię firmę miss sporty, ale tego podkładu jeszcze nie miałam ;)

    Zapraszam do siebie :), na pewno znajdziesz coś dla siebie. Zapraszam do komentowania i obserwowania! :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. niskie noty ma u Ciebie :D ja nie używałam nigdy więc się nie wypowiem
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkładów nie używam, ale recenzja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiście nienawidzę tego podkładu :)
    http://klaududis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna i ciekawa recenzja :) w wolnej chwili zapraszam do siebie pozdrawiam :) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Już parę razy przymierzałam się do jego zakupu, ale jakoś zawsze rezygnowałam i chyba dobrze, bo to raczej nic specjalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten podklad ale nie sprawdzał się u mnie:(

    Zapraszam
    Moj blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety już w sklepie zauważyłam, że nawet najjaśniejszy jest dla mnie zbyt ciemny. W sumie jak większość kosmetyków xD

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie byłby zbyt ciemny ;/

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam ;c
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jestem przekonana do tej firmy

    ps. a u mnie? TO CO KAŻDY Z NAS LUBI, STYLIZACJA ZA GROSZE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o nie używałam jeszscze tego produktu :P
    Zapraszam do mnie,nowa notka. Wpadniesz i skomentujesz?:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cena jest bardzo zachęcająca, więc być może kiedyś zakupię ten produkt, ale z reguły nie używam podkładów tylko kremy BB :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do firmy "Miss Sporty" mam niestety mieszane uczucia, więc na fluid zapewne bym się nie zdecydowała ;))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak właśnie przymierzałam się by go kupić :)
    Teraz, obecnie używam innego tej samej firmy, ale gdy się skończy przerzucę się na ten :)
    Dziękuje za opinie jest bardzo przydatna.

    obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie używałam żadnych podkładów. Owszem, mam niedoskonałą cerę (cienie pod oczami) i trochę matuję ją pudrem, ale przeczuwam, że źle bym się czuła z taką "tapetą" na twarzy :) Jest dobrze tak jak jest, nawet jak nie jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)