12 lipca 2014

Ciekawy pomsył na paznokcie w paski

Dzisiaj przygotowałyśmy dla was post z pomysłem na paznokcie. Pokażemy wam łatwy sposób na zdobienie paznokci.

 Potrzebne nam będą: 

- odżywka, np. Eveline;
- czerwony lakier, np. LEMAX colour;
- czarny lakier, np. Cantare;
- biały lakier, np. Wibo nr 25;
- taśma;
- nożyczki.

Można użyć też innych kolorów lakierów, w zależności od wyboru.


Krok po kroku jak zrobić paznokcie:


1. Zaczynamy od nałożenia na płytkę paznokcia odżywki.

2. Po wyschnięciu, naklejamy taśmę na paznokieć, pod jakim kątem chcemy. Następnie malujemy na pierwszy kolor, w naszym przypadku jest to czerwony.

3. Odklejamy taśmę i przyklejamy kolejną w innym miejscu. Następnie malujemy na drugi kolor.

4. Ponownie odklejamy taśmę i malujemy resztę paznokcia.

5. Po wyschnięciu możemy pomalować paznokcie lakierem bezbarwnym, dla ładnego połysku.


A tak wygląda efekt końcowy:


Jak wam się podoba efekt końcowy? Jeśli uda wam się zrobić takie paznokcie, to wyślijcie nam na pocztę zdjęcie :)

Zapraszamy do obserwacji bloga:)


9 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Ja robiłam ostatnio podwójne paski :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwone paznokcie :)
    Mam prośbę, poklikałbyś w linki i baner ? to dla mnie bardzo ważne, na pewno się jakoś odwdzięczę :)
    http://fashion-outside.blogspot.com/2014/07/holiday.html
    może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda :D Ja niestety nie maluję paznokci bo strasznie mnie to denerwuje..

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne ja narazie nie moge zrobic bo mam tipsy ;//
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. często robię sobie takie końcówki dzięki zwykłej taśmie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi nigdy nie wychodzi z przyklejaniem, wylewa mi się, krzywo wychodzi itp :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)