2 września 2015

Kobo Professional - Smooth Make - Up Base

Lubię, gdy mój makijaż wygląda perfekcyjnie przez cały dzień dlatego postanowiłam zaopatrzyć się w produkt, który jest w stanie mi to zapewnić. W ten sposób w moje ręce wpadła baza pod podkład firmy Kobo. Zapraszam na jego recenzję. 



Od producenta

 

Baza pod podkład doskonale wygładza i nawilża skórę, ułatwia rozprowadzenie podkładu oraz przedłuża jego trwałość.
Składniki aktywne:
- hydromanil (kompleks naturalnych cząsteczek z roślin Tara) aktywnie nawilża skórę przez 24 h,
- olejek makadamia - wyraźnie zmiękcza i uelastycznia naskórek oraz łagodzi podrażnienia i wygładza wysuszoną skórę,
- alantoina regeneruje naskórek i przyspiesza odbudowę skóry,
- kompleks witamin E, C, F tworzy naturalny filtr ochronny na skórze.

Cena i dostępność: ok. 19 zł za 40 ml; Natura



Moja opinia


Baza zamknięta jest w przezroczystym, prostym opakowaniu z pompką. Niestety tutaj muszę chwilę ponarzekać. Zazwyczaj na pokrycie całej twarzy starcza jedna pompka, jednak gdy chcę sobie  jej troszeczkę dobrać to niestety nie jestem w stanie. Jest ona tak zrobiona, aby produktu nie dało się wydostać tyle ile chcemy tylko jedną, pełną pompkę. Dzięki wykonaniu buteleczki z przezroczystego plastiku, jesteśmy w stanie określić ile produktu nam jeszcze zostało, co uważam za świetny pomysł. Zapach bazy jest dość mocny, ale przyjemny. Po nałożeniu na twarz ulatnia się. Konsystencja jest kremowa, dzięki czemu szybko się ją rozprowadza. 




Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości na skórze. Świetnie wygładza i nawilża. Tak jak obiecuje producent - ułatwia rozprowadzanie podkładu oraz zdecydowanie przedłuża jego trwałość. Pozostawia skórę aksamitną w dotyku. Osobiście, nakładam go również na powieki i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie podrażnia ich. 


Polecam ten produkt osobom przede wszystkim z cerą suchą lub normalną. Uważam, że za taką cenę ta baza jest zdecydowanie godna rekomendacji.
Moja ocena: 4.5/5
Używacie produktów firmy KOBO? 
 
Zapraszam do obserwacji bloga :)

10 komentarzy:

  1. :-)! O! świetny produkt, muszę znalezc Nature :-) , ciekawe czy w Rossmanach też są te produkty :-)
    Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam sie nigdy, aby Kobo było w Rossmannie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. oni mają fajne kosmetyki. lubię też spray z Kobo utrwalający makijaż, fajna sprawa kiedy zalezy Ci na trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś wypróbuj ;D

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/wszystko-nas-czegos-uczy-pomys-na.html zapraszam nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kosmetyki *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam korektor z tej firmy i jest świetny, może wypróbuję tę bazę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisana recenzja, bardzo przejrzyście ;))
    nie słyszałam o tej firmie :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poluję na dobrą bazę, więc może wezmę i te pod uwagę :)
    Pozdrawiam ciepło!

    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/09/blue-jeans-white-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!
    Zapraszam do mnie gdzie poruszam tematy urodowe jak i glebsze przemyslenia wiec kazdy znajdzie cos dla siebie ;)
    Jezeli mnie zaobserwujesz ja na pewno odwdziecze sie tym samym!:)
    MÓJ!♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)