10 lipca 2015

Rimmel Lasting Finish - Pomadka

Dobranie odpowiedniego koloru pomadki jest trudne. Do niektórych pasuje wiele odcieni, a innym dobrze jest tylko w jednym kolorze. Długo szukałam tego odpowiedniego. Kupowałam różne odcienie, ale zazwyczaj przestawały mi się one podobać. Wydawało mi się, że w każdym wyglądam źle. Aż do czasu, kiedy natrafiłam na pomadkę z Rimmela z serii London w odcieniu jasnej czerwieni. 


Od producenta 

Intensywny kolor - aż o 25% więcej pigmentu i trwałość do 8 godzin. Wyraziste podkreślenie ust, które przyciąga wzrok. Szminka Lasting Finish to synonim ponadczasowej “little black dress”. Ikona stylu Twoich ust - szminka, która sprawia, że zawsze wyglądasz elegancko i zmysłowo.

Cena i dostępność:  ok. 22 zł, drogerie (m.in. Rossmann, Natura, Super-Pharm, Hebe)


Moja opinia

Pomadka ma jasno-czerwony kolor. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach. Przy kilku warstwach, kolor staje się wyrazisty. Jest bardzo dobrze na pigmentowana.


Konsystencja jest kremowa, bardzo miękka. Dobrze się rozprowadza. Nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza ust. Pachnie słodko, trochę jakby waniliowo. Jednak zapach nie utrzymuje się na ustach długo. Schodzi z ust stopniowo i równomiernie. Nie zbiera się w kącikach. Utrzymuje się przez kilka godzin, jeśli się jej nie narusza. Jednak zmywa się podczas jedzenia i picia, pozostawia ślady na filiżankach. Pomadka delikatnie nawilża. Jestem z niej zadowolona, jedynie co bym poprawiła to jej trwałość.


Moja ocena: 4/5

A jaka jest Wasz ulubiona pomadka?


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor:)
    Niestety nie używam takich pomadek, ale ta wygląda bardzo fajnie!
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dwa lata używam pomadki tej serii i jestem z nich bardzo zadowolona. Bardzo ładny odcień.
    Pozdrawiam serdecznie

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam wszystkie pomadki z firmy Bourjois,jestem nimi zachwycona!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    980201.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo ciekawy post ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)