5 sierpnia 2014

Golden Rose - Magiczny lakier do paznokci

Przedstawię wam dzisiaj lakier Magic Nails firmy Golden Rose. Zaraz przekonamy się czy faktycznie jest taki magiczny. Zapraszam :)


Od producenta: 

 

Golden Rose wyznacza nowy trend w stylizacji paznokci. Magnetic Nail Lacquer odmieni Twój manicure, tworząc na paznokciach różnorodne magnetyczne wzory. W każdym pudełku znajduje się magnetyczny lakier i specjalny magnes. Ustawiając magnes pod różnymi kątami, możemy uzyskać na paznokciach efektowne, magnetyczne wzory.

Sposób użycia:
1. Wstrząśnij dobrze lakierem przed przystąpieniem do aplikacji.
2. Nałóż warstwę lakieru i natychmiast zbliż magnes w odległości 3 mm nie dotykając paznokcia
3. Trzymaj magnes etykietą do góry przez 4-5 sekund
4. Powtórz czynność na pozostałych paznokciach


 

Moja opinia:

 

Po opisie można wywnioskować, że sposób użycia jest bardzo łatwy jednak, aby pokrył cały paznokieć należy się troszkę pomęczyć, ale na ogół nie ma z tym większego problemu. Dużym plusem tego lakieru jest to, że przy jednej warstwie bardzo dobrze kryje i utrzymuje się około 4 dni. Bardzo fajne jest również to, że mamy możliwość wykonania różnych wzorków za pomocą jednego magnesu. Natomiast minusami są mały magnes, który mógłby być odrobinę większy, dość mały wybór kolorów oraz to, że nie zawsze udaje się wzorek i wtedy należy zetrzeć lakier i pomalować paznokieć od nowa.
Niestety na zdjęciu lakier nie wyszedł korzystnie, jednak postanowiłam dodać fotografię, ponieważ widać jakie wzorki jest wstanie stworzyć magnesik. 

Na zdjęciu widoczny jest lakier nr 10.

Moja ocena : 4/5
Używaliście tego lakieru? Lubicie firmę Golden Rose?
Zapraszam do obserwacji bloga :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo magiczny, ładnie się prezentuje :)
    Zapraszam na wyczekiwany krótki filmik :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog podoba mi się <3
    zapraszam również do nas,dopiero zaczęłyśmy ..potrzebujemy czytelników..
    jeśli ci się spodoba ,zaobserwuje, na pewno się odwdzięczę :*
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący ten lakier, pierwszy raz się z nim spotykam :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tego typu lakier z Bell, ale niestety "nie działał" :) Lubię lakiery z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji przetestować tego lakieru :)
    +Obserwuję

    olaandnina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Golden Rose ma fajne lakiery, ale teraz kupuję tylko Essie- dobra cena za świetną jakość.


    ✿Zapraszam do mnie-click!✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego lakieru.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten lakier to dla mnie hit :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się zbytnio ten efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe a masz moze zdjęcie tego na swoich paznokciach ?:)
    http://szalonabloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Ja jestem bardzo ciekawa, jak lakier prezentuje się na paznokciach:) Co prawda mam bujną wyobraźnię, ale jestem typowym wzrokowcem:)

    Miłego wieczoru, a raczej dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej nigdy nie używałam takiego lakieru :P.Wydaje się ciekawy ,chociaż trochę przy tym zabawy :P
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  13. twoja opinia jest całkiem dobra, szkoda ze nie pokazałaś jak lakier wyglada na paznokciach :)
    ♥ noemisoul.blogspot.com
    ♥ http://instagram.com/szaryk_a

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawie! Chętnie bym go wypróbowała :3
    Szkoda, że nie pokazałaś jak lakier prezentuje się na Twoich paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Pierwszy raz o nim "słyszę". Wydaje się ciekawy i muszę go wypróbować :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam lakiery Golden Rose są świetne ogólnie :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)